FAQ
Hieronder enkele veelgestelde vragen:
Q: Hoe moet ik renners ingeven?
A: Je moet het id van de renner ingeven. Dit nummer kan je vinden naast de
naam van de renner op de pagina waar u de renners kan uitkiezen.
Q: Als ik terug inlog zijn mijn ingegeven renners verdwenen,
hoe kan dat?
A: Om uw renners op te slaan moet U eerst op 'wijzigen' klikken alvorens
verder te surfen. Alleen zo wordt uw team opgeslagen.
Q: Hoe kan ik aan avatar op mijn profiel plaatsen?
A: Om een avatar op je profiel te krijgen moet je deze afbeelding op een webserver
plaatsen. Dan geef je de url (link) van deze afbeelding in in het formulier dat
je kan vinden door op "bewerk profiel" te drukken. De afbeelding moet bij voorkeur
50 pixels breed, en 50 pixels hoog zijn. Als dit niet zo is wordt de grootte van
de afbeelding automatisch aangepast. De link moet eindigen op jpg, jpeg, png of
gif.
Q: Hoe plaats ik een bericht in iemand zijn berichtenbox?
A: In de rechterbalk van een profielpagina zie je een tekstvak. Typ hier
je tekst. BBcode en HTML is niet toegestaan. Ook op je eigen pagina kan je in de
berichtenbox een berichtje achterlaten.
Q: Waarom is mijn palmares leeg?
A: Alleen een top-5 plaats resulteert in toevoeging van die wedstrijd tot
uw palmares. Op het einde van een spelronde worden alle palmaressen ook aangepast.
Een leeg palmares is dus slechts een kwestie van tijd...
Q: Kan ik mijn paswoord veranderen?
A: Ja, dit kan door in het menu op "bewerk profiel" te klikken. Daar kan je
onderaan je paswoord aanpassen.
Q: Ik kan een renner niet vinden in de lijst, wat moet ik
doen?
A: Er zijn enkele tips bij het zoeken: 1) Er zijn verschillende pagina's
waarin je kan zoeken, bekijk dus niet alleen de eerste pagina! 2) Je kan renners
sorteren op aantal ANJA-punten, alfabetisch, op leeftijd, .... gebruik deze
tools! 3) Sommige renners zijn een klein beetje anders geschreven, vooral namen
van renners uit Oost-Europa zijn soms raar gespeld. Er zijn echter renners die
echt niet in de lijst staan! Contacteer ons als je er zo eentje hebt gevonden,
dan lossen wij dit op!
Q: Een andere bewoner in mijn huis wil ook meespelen, kan
dit?
A: Ja, dit kan. Wij controleren wel het gedrag van ip-adressen, maar bij
twijfel zullen we steeds de deelnemers contacteren. Ook met vragen kan je ons
altijd contacteren.
Q: Ik zou graag mijn nickname veranderen, kan dit?
A: Neen. Je kan wel je oude profiel verwijderen (en dus ook je palmares,
etc...) en een nieuw profiel aanmaken.
Nog een ander probleem? Een vraag? Contacteer ons!
|